website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.

So I finally told some shitty manipulative person in my life to fuck off…
I usually can’t tell people bye because I feel so lonely but in the end I think it’s better. I want to make friends but I’m scared I just attract that kind of person.
I still cry about it a lot because I’m a total wimp and a baby who can’t stand being alone but it’s more important to kick shitty people out so I can actually learn how to have healthier relationships with people in general

Since I’ve been sleeping really early I’ve been feeling a lot better…it kind of sucks having an early ass bedtime but it’s better to have to lose like video game time than have trigger manic episodes/depression

I still remember the feeling I felt when I first started talking to you.
— Unknown (via blackbruise)

(Source: loverichardperry, via acryliquepaint)


I don’t have one

Also unrelated: gimmie cell numbers ppl so I can text you cuz I got a new cell/new number D:

oldgameboy:

PROM NIGHT
fifth-wheel:

わんこ

Freaking anon kinda cheering me up but then I get sad again wah

Doing nothing again today….lonely and sad and bored

I wanna cut my hair really really short but I’m scared of looking worse ugh

I HATE GOING TO THERAPY UGHHHH